ساخت و توسعه اسکله سوختگیری مناطق پخش قشم و خارک در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی قرار گرفته است.
مدیر مهندسی و طرحهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به خبرنگار شانا، گفت: بازسازی، توسعه و ساخت اسکله سوختگیری در مناطق قشم و خارک با هدف تسهیل و افزایش ظرفیت سوختگیری شناورهای دریایی انجام می شود.
عبداله ملاباقر اظهار کرد: اسکله سوختگیری منطقه قشم نیازمند بازسازی و توسعه داشته که برای تحقق این مهم انتخاب مشاور شده است.
وی درباره ساخت اسکله سوختگیری در منطقه خارک نیز گفت: ساخت این اسکله نیز در مرحله پیمان سپاری است.
به گفته ملاباقر، برآوردهای اولیه نشان می دهد برای بازسازی، توسعه و ساخت اسکله های سوختگیری قشم و خارک، ٧٠ میلیارد ریال هزینه می شود.
مدیر مهندسی و طرحهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران همچنین از اجرای خط لوله انتقال فرآورده بوشهر خبر داد و گفت: این خط لوله ١٦ اینچ در مسیری بطول ٤٧٠٠ متر (حد فاصل منطقه آزاد بوشهر – انبار نفت بوشهر) در دست اجراست.
وی پیشرفت عملیات اجرایی این طرح را بیش از ٤٠ درصد و مبلغ قرارداد آن را نیز ١٢١ میلیارد ریال اعلام کرد.
ملاباقر در زمینه احداث ساختمانهای اداری نیز گفت: ساختمانهای اداری قم، بیرجند، سمنان و شیراز، مجموعه ای هستند که در یکسال گذشته به بهره برداری رسیده اند.
مدیر مهندسی و طرحهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: این ساختمانها با ١٠ هزار متر مربع بنای مفید، ٢٠ هزار متر مربع محوطه سازی و با صرف یکهزار میلیارد ریال پایان یافته است.
وی تصریح کرد: انتظار می رود با فعال شدن طرحهای احداث ساختمانهای اداری در مناطق بوشهر و اصفهان، این دو ساختمان اداری نیز با بنای کلی هفت هزار و  ٧٢٥ متر مربع تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
به گفته ملاباقر احداث ساختمان اداری در منطقه تربت حیدریه نیز در دستور کارمدیریت مهندسی و طرحهای شرکت ملی پخش است.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات