تاکید بر تداوم فعالیت شورای راهبردی، ساخت بیمارستان سوانح سوختگی، تامین مناسب خوراک صنایع، رسیدگی به وضعیت کارکنان شاغل از جمله موارد مطرح شده در اجلاس مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر بود .
به گزارش روابط عمومی پایانه ها و مخازن پتروشیمی، هفتمین اجلاس منطقه ای مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی ماهشهر با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع، مدیران ستادی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیران عامل شرکتهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به میزبانی شرکت پتروشیمی لاله برگزار شد .
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در این جلسه از هم بستگی مطلوب مدیران شرکتهای پتروشیمی پس از خصوصی سازی ابراز رضایت نمود و خواستار تداوم و افزایش این هم بستگی از طریق مشارکت فعال در جلساتی چون شورای راهبردی مناطق شد .
عباس شعری مقدم در ادامه تاکید کرد: ما چاره ای نداریم جز اینکه با هم اتحاد و انسجام داشته باشیم و در صورت از بین رفتن اتحاد و یکپارچگی، صنعت با مشکلات متعددی روبرو خواهد شد .
وی با اعلام خبر موافقت واگذاری ۴۹ درصد از سهام شرکت عملیات غیرصنعتی به شرکتهای پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهر، خاطر نشان کرد: تداوم و تقویت فعالیت شورای راهبردی منطقه ویژه یکی از عوامل انسجام واحدها و موجب حل بسیاری از مسائل پیش روی شرکتها خواهد بود .
گزارش عملکرد تولیدی صنعت پتروشیمی در این جلسه ارائه شد و موانع تولید مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت؛ و در ادامه مواردی از قبیل مسائل بهداشت و درمان، ایمنی، محیط زیست، بهداشت، آیین نامه های اداری و استخدامی، وضعیت قرارداد نیروهای مدت موقت، خودکفایی در تامین قطعات و مواد مورد نیاز صنعت، تسریع در طرح متانول دوم در منطقه و تامین گاز مورد نیاز صنایع مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در راس هیاتی از مدیران و کارشناسان ستادی، طی سفری یک روزه، ضمن شرکت در اجلاس مدیران عامل منطقه، از شرکتهای پژوهش و فن آوری، پتروشیمی کارون و پتروشیمی تخت جمشید  و پایانه ها و مخازن بازدید کرد .
شرکتهای پتروشیمی کشور سالانه دو اجلاس منطقه ای در مناطق ماهشهر و عسلویه و دو اجلاس عمومی با حضور مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی برگزار می کنند.
لازم بذکر میباشد پس از واگذاری شرکت های بندر امام و پتروشیمی رازی به بخش خصوصی اسکله های موجود در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی که شامل ۷پست اسکله می باشد به شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی واگذار شد،لذا بر اساس برنامه ریزی قبلی معاونت محترم وزیر و هیئت همراه از اسکلهP4 بازدید نمودند.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات