بعد از واگذاری شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی به بخش خصوصی هفتمین جلسه اعضاء جدید هیئت مدیره به میزبانی بندر پتروشیمی ماهشهر در تاریخ ۱۱/۱۲/۹۳ برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی، هیئت مدیره پس از ورود به بندر پتروشیمی ماهشهر بازدیدی را از سایت اسکله ها و مخازن داشتند که جناب آقای شهریاری توضیحات فنی و کارشناسی را در طول بازدید ارائه نمودند.
در ادامه جلسه معارفه  و آشنایی مدیران با حضور کلیه سرپرستان واحدها و مدیریت منطقه برگزار شد که در این جلسه پس از عرض خیر مقدم توسط مدیر عامل محترم، جناب آقای مهندس اصغری  ریس هیئت مدیره به تشریح نقشه و اهداف استراتژیک شرکت پرداختند و خواستار ایجاد روحیه همدلی و همکاری در تمامی سطوح سازمانی شدند. ایشان  در ادامه از نیروی انسانی بعنوان با ارزش ترین سرمایه یاد کردند و خواستار توجه جدی به آموزش و ارتقاء منابع انسانی شدند.
از مباحث جدی و تاثیر گذار که  باید بعنوان فاکتور مهمی در دستور کار قرار بگیرد موضوع توسعه فعالیت ها و حضور در بازارها و افزایش درجه اشتهار و برند شرکت بوده است که کلیه اعضاء هیئت مدیره با اتفاق نظر از مجموعه شرکت انتظار دارند که در این زمینه سرمایه گذاری نمایند.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات