نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران بعنوان مهمترین رویداد بین المللی حوزه دریایی ایران موجبات گردهمایی سازمان ها و شرکت های بزرگ دریایی را از سراسر دنیا فراهم می آورد.
حضور شرکت ها و اتحادیه های معتبر و مهم بین المللی در این نمایشگاه فرصت مغتنمی جهت آشنایی و تعامل حوزه دریایی کشور با آخرین تکنولوژی و دستاوردهای روز دنیا است.
این نمایشگاه با مساحت ۴۱۰۰۰ متر مربع و پیش بینی بازدید ۱۵۰۰۰ کارشناس و متخصص از آسیا و اروپا یکی از مهمترین رویدادهای دریایی منطقه  به جهت ایجاد فرصت های همکاری فی مابین کشورهای اسلامی محسوب میگردد که با ایجاد فضایی مناسب جهت ملاقات ، آشنایی و ارائه محصولات و خدمات به کشورهای اسلامی ، ایجاد ارتباط موثر جهت پیشبرد اهداف و کسب اطلاعات روز در حوزه دریایی کشورهای اسلامی ،تقویت و ارتقاء جایگاه جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه همکاری های اقتصادی ، تجاری ، علمی و فرهنگی حوزه دریایی می باشد.
این نمایشگاه شامل بخش های متنوعی از قبیل ارائه توانمندی ها و دستاوردها در زمینه کشتیرانی و حمل و نقل دریایی، صنایع کشتی سازی ، صنایع فراساحل نفت و گاز، خدمات دریایی و بندری، امور نظامی و دفاعی، اقیانوس شناسی و هواشناسی ، الکترونیک و مخابرات ، گردشگری و تفریحات دریایی، حقوق دریایی، موسسات رده بندی، بیمه و موسسات اعتباری، نقشه برداری و هیدروگرافی، محیط زیست دریایی ، مناطق آزاد ویژه اقتصادی، شیلات و آبزیان ، تجسس و نجات دریایی ، دانشگاه ها و مراکز عالی علوم و فنون دریایی، انجمن ها و اتحادیه ها با برگزاری کارگاه های آموزشی می باشد.
که در طی برگزاری این نمایشگاه ، از غرفه شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی ، هیئت مدیره محترم شرکت  و جناب آقای نعمت زاده وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت  بازدید به عمل آوردند.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات