به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی،صبح امروز در اقدامی مشترک میان روابط عمومی و HSE شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی مراسم تجلیل از آتش نشانان شاغل در شرکت پایانه ها و مخازن که در حادثه پتروشیمی بوعلی سینا حضور داشتند برگزار شد.

در ابتدا این مراسم ، مدیر عامل شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی ضمن تشکر از زحمات آتش نشانان شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی اظهار داشت:آتش نشانی برگرفته از فرهنگ فداکاری،ایثار و شجاعت است و همین موضوع موجب متمایز شدن آتش نشانان و پیشرفت آنها شده است.

در ادامه این مراسم مهندس رامین محمودی مدیر بندر پتروشیمی ماهشهر بیان داشت:آتش نشانان شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی در روز دوم حادثه پتروشیمی بوعلی سینا در نزدیکی مخزن حادثه دیده عملیات اطفا ء حریق را انجام دادند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در پایان عملیات هم در مرحله کولینگ حضور داشتند و کمک به سزایی در اطفاء حریق بعمل آورند و علاوه براین نقش موثری که این شرکت در حادثه بوعلی سینا داشت،بحث تخلیه و بارگیری حجم بسیار بالایی از نفتای مخزن حادثه دیده در پتروشیمی بوعلی سینا بود که می توان به نقش موثر پایانه ها و مخازن پتروشیمی در حادثه بوعلی سینا اشاره نمود.
در پایان این مراسم به اعطای هدایا و لوح تقدیر از زحمات آتش نشانان حادثه بوعلی سینا تقدیر و تشکر بعمل آمد.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات