به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی و در راستای ارتقاء سطح دانش فنی و همچنین انتخاب بهترین پوشش حفاظتی سازه های دریایی نخستین جلسه هم اندیشی انتخاب بهینه پوشش مناسب در مناطق جزر و مدی و پایل های دریایی با مشارکت انجمن خوردگی ایران از تاریخ سوم الی چهارم دیماه در بندر پتروشیمی پارس برگزار گردید.

روز نخست این هم اندیشی با خیر مقدم مدیریت محترم عملیات بندر پتروشیمی پارس جناب آقای مهندس کرمی آغاز گردید ، ایشان با بیان اهمیت استراتژیک بندر پتروشیمی پارس در زنجیره صادرات محصولات پتروشیمی کشور اظهار امیدواری کردند که با استفاده از دانش فنی شرکت های تخصصی فعال در زمینه پوشش های مناطق جزر و مدی و نیز استفاده از دانش روز دنیا بهترین نتیجه ممکن برای شرکت حاصل گردد .

سپس با طرح مشکلات فنی توسط جناب آقای مهندس بهاء ریاست محترم اداره مهندسی و بازرسی  ، کارشناسان شرکت های مدعو با ارائه طرح ها و پیشنهادات خود به بحث و گفتگو پرداختند.

در روز پایانی این نشست با حضور جناب آقای مهندس شهریاری مدیر عامل محترم شرکت پایانه ها و مخارن پتروشیمی در کارگروه تخصصی این هم اندیشی متخصصان و کارشناسان شرکت های دعوت شده  به جمع بندی مطالب مطرح شده پرداخته و در خاتمه بهترین طرح ها و راهکار های موجود با توجه به منابع لازم جهت پوشش دهی پایلهای اسکله ها انتخاب گردید.

در خاتمه این هم اندیشی دو روزه جناب آقای مهندس شهریاری  از مدعوین شرکت کننده  قدر دانی نمودند.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات