به گزارش شانا، سرپرست پژوهش، توسعه و فناوری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، گفت: ایجاد تنوع در سبد سوخت کشور، همچنین بهره گیری از سوختهای جدید (نانو  و سبز ) با هدف حذف محدودیتها و افزایش سلامت محیط زیست، موضوع مهمی است که به بسترسازی نیاز دارد.
علی درخشانی گسترش همکاریهای پژوهشی با مراکز علمی و دانشگاههای کشور، همچنین تعامل با مراکز تحقیقی بین المللی را مسیری برای شتاب بخشی ورود به عرصه فناوری های نو برشمرد.
وی شناسایی مراکز علمی و سازمانهای دانش بنیان را با هدف برقراری ارتباط موثر با آنها، اولویتی مهم برای هسته پژوهشی شرکت ملی پخش خواند و گفت: برنامه ریزی موثر و راهبردی موضوع مهمی است که در راهبری سازمان و تحقق اهداف پیش بینی شده در آن به ویژه پژوهش، نقش بسزایی دارد.
درخشانی درباره برخی فعالیتهای هسته پژوهش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، گفت: هم اکنون ۲۳ طرح پژوهشی در این شرکت به ثمر نشسته و  یک طرح نخبه پژوهشی نیز نهایی شده است.
سرپرست پژوهش، توسعه و فناوری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، با بیان این که ۶۵ طرح پژوهشی دانشجویی نیز انجام شده است، تصریح کرد: موارد یاد شده، گامهای هستند که با هدف ارتباط هرچه بیشتر با مراکز علمی دانشگاهی کشور برداشته شده است.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات