شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه انجام خدمات تخصصی تأمین نیروی انسانی آتش نشانی، امداد و نجات و HSEبندر سیراف پارس را با اطلاعات ذيل انجام دهد: نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي نام مناقصه تأمین نیروی انسانی آتش نشانی، امداد و نجات و HSE( يك مرحله اي […]
شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه انجام خدمات تخصصی تأمین نیروی انسانی آتش نشانی، امداد و نجات و HSEبندر سیراف پارس را با اطلاعات ذيل انجام دهد:
- نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي
- نام مناقصه تأمین نیروی انسانی آتش نشانی، امداد و نجات و HSE( يك مرحله اي توام با ارزیابی کیفی)
- نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز يك، شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي، ساختمان اداري، كميسيون معاملات، تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱
- شرح مختصري از كار: انجام خدمات تخصصی تأمین پرسنل بخش های مختلف بهداشت، ایمنی، آتش نشانی و محیط زیست، جهت ارائه خدمات مورد نظر کارفرما، در بخشهای اداره HSE و ایستگاه آتش نشانی در بندر سیراف پارس
- مهلت دريافت اسناد مناقصه: از تاريخ ۱۴۰۴/۰۸/۱۸ تا پايان ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۲۱ در محل آدرس مندرج در بند سه
- تاریخ و محل برگزاري جلسه توجیهی: در ساعت:۱۰:۳۰ تاریخ ۱۴۰۴/۰۸/۲۵ در محل آدرس محل جاده کنگان ـ عسلویه، سایت ۲ منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سایت اختر، بندر صادراتی خدماتی سیراف پارس، دفتر مدیریت.
- مهلت قبول پيشنهادات: تا پايان ساعت ۱۲:۰۰ تاریخ ۱۴۰۴/۰۹/۰۴. در محل آدرس مندرج در بند ۳
- تاريخ بازگشايي : بازگشایی پاكات ب مناقصه گران در ساعت ۱۵:۰۰ روز سهشنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۹/۰۴، انجام خواهد شد و بازگشایی پاکت های الف و ج مناقصه گرانی که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نموده باشند در ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۹/۰۹، در محل آدرس مندرج در بند ۳ ؛ انجام خواهد گرفت. حضور مناقصه گران محترم در جلسه بازگشایی پاکات الف و ج آزاد و بلامانع می باشد.
- هزينه خريد اسناد مناقصه: مبلغ ۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال بابت هزينه خريد اسناد مناقصه به حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانكتجارت شعبه كمپ مثلثي با كد۲۶۴۳۰ در وجه شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي واريز گردد.
- مدارك ارسالي شامل: پاكات الف: یک نسخه از اسناد مهر امضاء شده و فرم تمایل شرکت در مناقصه به امضاء صاحبان امضا مجاز رسیده باشد و ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۲۷،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال، پاكت ب : فرم های ارزیابی کیفی تکمیل شده به همراه سایر مدارک مورد نیاز ، پاكت ج .فرم پیشنهاد و آنالیز قیمت .
ـ ساير اطلاعات مناقصه و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.
ـ متقاضيان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمايند.
دیدگاهتان را بنویسید